Nieuwe partners dagelijks onderhoud

“Belangrijkste is dat huurders tevreden zijn”

Als de voordeur klemt, er een lekkage in de badkamer is of een keukenkastje scheef hangt, is het belangrijk dat een goed en betrouwbaar bedrijf uw probleem komt oplossen. Vanaf 2025 komen de busjes van Vlassak en Van den Heuvel de straat inrijden om namens woCom het dagelijks onderhoud te doen. Ze zijn uitgekozen na een zorgvuldige selectieprocedure. “We zijn heel blij met deze onderhoudspartners, omdat ze de beste kwaliteit bieden. We hebben er alle vertrouwen in dat ze ons en onze huurders de komende jaren goed gaan helpen”, zegt Ruud Peters, contractbeheerder bij woCom.

Voor huurders verandert er na 1 januari 2025 weinig. “Als er iets gerepareerd moet worden, meldt u dat nog steeds online via Mijn woCom, of u belt onze klantenservice. We verbinden u dan door met een van de 2 bedrijven, afhankelijk van waar u woont.” Wat wel verandert: voortaan is het woCom-gebied verdeeld in 2 stukken. Als u in het noordelijke gebied (Laarbeek en Helmond) woont, komt Van den Heuvel bij u langs. Als u in Zuid (Asten, Someren, Heeze-Leende en Cranendonck) woont, is dat Vlassak. In Heeze-Leende en Cranendonck verandert er dus niets. In Asten en Someren start Vlassak vanaf juli 2025 als huisaannemer.

Lees het hele artikel op de link hieronder:
https://wocom.nl/do

« Ouder bericht | Recenter bericht »